![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Rutiga skjorttyger
Jag letar efter rutiga bomullstyger att sy skjortor av. Det är helt enkelt omöjligt att hitta rutigt tunt bomullstyg i vanliga affärer. Det enda som finns är hemtextilier till gardiner och dukar och det är ju alldeles för tjockt. Det ska bli cowboy skjortor av tyget
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Har du prøvd Stoff og Stil? Jeg synes jeg kan finne nesten alt der
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har också tänkt på cowboyskjortor... Meddela gärna om du får tag på nåt tyg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har också haft svårt att hitta tyger till skjortor. Oftast så använder jag min sambos gamla skjortor som han "växt ur" men där tyget fortfarande har bra kvalitet. Ett annat sätt att få tag i tyg är att leta på second hand butiker. Ibland finns det riktigt fina kläder som knappast är använda där. Det är t.ex. ett bra sätt att få tag i jeanstyg att sy barnkläder av.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rutigt skjorttyg, rutigt tyg, skjorttyg |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:08.