![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ålderskillnaden..?
En liten tanke bara, inte meningen att stöta mig med någon.. Men de gör man ju alltid bara genom att yttra sina åsikter..
Men ja har funderat lite, ibland känner jag att jag inte kan hålla med de som de andra skriver i olika diskutioner! Jag ACCEPTERAR att de tycker på det viset, men jag håller inte alls med.. Kom på en tanke då; kan det vara åldersskillnaden "fel"? Många av dom som är här har sytt långt innan jag ens föddes! (född 1985) Och oftast är det dom som jag känner att jag inte kan hålla med.. Är detta för att vi är ifrån olika decenier och ser så olika på saker och ting? Som sagt, inte alls meningen att stöta mig med någon med dessa tankar och gör jag det så ber jag om ursäkt! Hade vart intressant att veta vad ni andra tror? Känner ni någonsin likadant? Tror ni att det KAN vara att vi e i så olika åldrar? Att vi e i olika nivåer av livet och därför ser saker o ting med olika perspektiv? Senast redigerad av Darkweaver den 2006-10-15 klockan 16:26. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:14.