![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag är nybörjare vad det gäller sömnad. Ändrar gärna mönster för att få det som jag vill ha det.
Nu har jag problem när det gäller halsringningar i trikå. Infodringar har en tendens att bli lite vida. Har försökt att göra en smal mudd av samma tyg med det blir för tjockt och ringningen bli också för vid. Är det någon som vet hur man gör en snygg åtsmitande ringning i trikå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om du vill kan jag scanna av en väldigt bra beskrivning med tips på trikåsömnad med tydliga bilder. Du får i så fall skicka ett mejl till mej så jag får din e-post adress. Då kan jag bifoga en pdf-fil.
Om någon mer vill ha så sicka ett mejl ni oxå ![]() Senast redigerad av Alvan den 2004-12-03 klockan 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:10.