![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Trikåtyg
Är det nån som har ett bra tips på var man kan köpa tyger med stretch på nätet ? Letar just nu efter lite tuffare tyger,som jag ska sy hårband av.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det finns en tygaffär i Göteborg som har egen hemsida.Dom skickar gärna prover.
www.mg-tyger.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
På Tradera.com kan man hitta mkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det finns ett företag som heter E-slöjd (http://www.e-slojd.se/) som säljer fina trikåtyger på postorder. Jag har för mig att man kan beställa deras tyg-prover gratis. Jag har faktiskt aldrig handlat från dem själv, men har tyg prover hemma och de är mjuka och verkar vara av bra kvalitet så vitt det nu går att bedömma på en liten provlapp.
//Ilse |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jepp, det går att beställa deras tygprover gratis.
Har tänkt handla lite framöver när det har fyllts på lite klirr i kassan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
jag har ett litet lager med tyger skickar dig gärna tyg prover (svensk kval FIX)
mvh Monica monicakorpen6@hotmail.com www.nogg.se/vetekudden |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag vet en som säljer lite trikåtyger, hon säljer mycket på tradera, andra tyger,SickanSylvia heter hon på tradera. maila henne, via tradera, o snacka, för jag köpte in tyg från henne nu nyligen o då fick jag en del trikåer, i olika färger. det är mitt tips. Hon är båe superbillig och generös.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
njae..Sabina, jag vill bli av med mitt tyg
hälsar Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
Citat:
Kul i så fall. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
ja Annika jag tror det, för flera år sedan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Ja flera år sedan. Vad roligt. Jag har en hel del tyger kvar. Jätte bra tyger. Om du kollar mitt album hittar du nog ett och annat tyg du känner igen. Återkommer gärna med ny beställning men det kan vi ju ta privat.
Å förlåt nu kapade jag ellans tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
ville bara tipsa, då det va en del som frågat efter det... de är väl inte fel o ha olika att välja mellan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:41.