![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag gjorde ett fynd förra veckan
![]() Jag har också en blus från ca 1870-80, arvegods, och den passar bra på mig. Så nu saknar jag bara en kjol i original. Men de kommer jag nog få vänta länge på... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hejsan.
Vad kul med ett sådant fynd! Kan du inte sätta in en bild på dem? Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
gamla skor
hej
jag var hem till en som hade hittat en (bara en sådan gammal sko i en lada dom har,Den putsade hon upp och hade i sitt köksfönster med en kruka saint paula i,,jättegulligt var det. men du har ju i alla fall ett par,,som du kan gå i .vad roligt med kläder som passar till oxå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Aah visst är det underbart!! Visa bild på skorna!
Jag hittade två trettiotalsklänningar i nyskick för 75 kr/klänning för ett tag sedan, båda passade perfekt också, och jag är fortfarande lika glad! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jag har oxå ett par underbart fina gamla kängor
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Bara lugn, foto på skorna kommer snart
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ohh, lyx.
Jag fick ärva ett par sådna kängor efter min mormor (de hade dock vait hennes mormors/mors) Men dom vart så små att jag knapp fick ner foten ens. ><. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Nu har jag fixat foto på skorna och blusen. Finns på min sida i albumet "Äkta 1800-tal".Varsågoda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Forumvärd
|
Sådanna fynd gör en _lycklig_! Jag har en korsett från 1880-talet som en väns släkting haft och som passar mig som handen i handsken.
![]() Gissa om den är min dyrbaraste ägodel.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Åhhh snälla Deliana, lägg in en bild på korsetten! Jag tror vi är många som vill se den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Forumvärd
|
Jag har tyvärr igna bilder på den och jag är för rädd om den för att ta på mig den :P
Även om den är i gott skick nu så vill javg ju inte nöta på den emd att hålla på och snöra och grejer :P Men jag kan ju förstås ta kort på den utan mig i. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:42.