![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej
Jag har börjat använda Firefox som webbläsare istället för Internet Explorer och har märkt att sidorna ser lite konstiga ut. Det verkar som att sidorna växer nedanför den yttersta vita tabellen. Vet inte om det är tänkt att sysidan bara ska fungera i IE, men jag kan inte hitta någon sådan information heller. /Lisbet Edit: Jag hade bifogat en bild över hur det kan se ut, men den verkar inte ha följ med när jag sparade meddelandet och när jag vill ändra mitt meddelande så finns det ingen möjlighet att bifoga en fil. Ska det vara så??? Senast redigerad av lisbet den 2004-11-22 klockan 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Här kommer bilden
Nu gör vi ett nytt försök att bifoga bilden. Den var tydligen för stor, men om man efter att man har skrivit meddelandet går via förhandsgranska till publicera så får man inget meddelande om det.
/Lisbet |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Sådär blev det för mig i IE också ett tag, men det fixade sig nån gång sådär.. Hm.. Jag ska fråga Vildhavre om hon har samma problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hon får tydligen samma problem där. Tja, kompabilitet kan vara krångligt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
I Opera har det alltid fungerat jättebra för mig, men med Firefox så ser den sådär konstig ut. Slutsats: Man bör använda Opera
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
admin
|
Jag vet vad det beror på samt hur man fixar det, så det kommer fixa sig lite senare idag eller så.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Toppen att ni har fixat så sidan ser bra ut i Mozilla. Tack!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Instämmer :-)
Tack så mycket |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:27.