![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Letar overlock maskin och har hittat en dansk firma som säljer Toyotamaskiner till ett bra pris. Har någon här prövat märket? Toyota symaskiner här. M ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Jag har snart haft min overlock i 1 år och är helnöjd med den. Den fungerar bra och har inte krånglat. Det var heller inget krångel när jag beställde maskinen från Danmark och snabb leverans. Lycka till om du köper en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ok, det verkar helt seriöst men det är alltid bra att få höra vad andra tycker! Vilken variant har du? Jag är osäker på vad skillnaden är mellan overlockarna med det skiljer ju en del i pris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag slog till och köpte värstingen! SL 3487.
Tyckte att den andra såg så "plastig" ut.. Enda nackdelen är att intruktionshäftet är på danska. Sen hade jag lite problem med att trä trådarna i början... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:44.