![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Resår nedtill på jeans
Alltså, nu är det så här att jag skulle behöva lite tips... Jag är väldigt grön när det gäller att sy, iallafall kläder.
Nu är det så att jag har ett par jeans som var väldigt vida och långa. Det jag vill göra med jeansen är att det ska vara liksom ihopdraget nere vid foten, som om man har en mudd där eller en resår. Men jag kommer inte på nåt bra sätt att sy det, det blir liksom för mycket tyg att vika in och "gömma", och jag har bara smal resår, måste man ha en bred kanske för att det ska funka? Och hur gör man isåfall för att det ska bli mindre resår än byxa? Man måste ju sy fast alltihop...? Hoppas ni fattar vad jag menar... Jag kan försöka förklara mer annars... :-) Tacksam för svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du kan göra en kanal och dra in resåren i. Eller sy på en mudd.
Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:51.