![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Vi har precis köpt ett bagagnat tält och vi behöver byta ena dragkedjan.
Den ska vara nästan 2 meter lång och väldigt kraftig då den sitter i öppningen. Finns den någon som kan tipsa om en bra butik på nätet eller som finns nära Göteborg. /Erika |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det skulle nog vara dragkedja på metervara .men jag känner inte till göteborg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Skulle rekommendera dig att ringa runt lite i Göteborg. Gårda Textil, Myrins Tyger och Knappcarlssons har nog det största utbudet.
På hitta.se hittar du lätt telefonnumren. . Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hör efter hos någon Sadelmakare, de brukar ha såna här kraftiga på metervara
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag gick till Knapp Carlssons på min lunchrast i går och skaffade mig en 1,75 m lång tältdragkedja. Jag behövde bara 1,60 så de får väl sticka ut en bit nånstans. Nu är det bara att skaffa björntråd om ingen har bättre förslag på kraftigtråd. Det är ett gammalt tält i tyg och inget platmaterial.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej
Du kan sy av en bit längst upp, eller låta den vara, på insidan länst upp syns det inte att den är en aning för lång. Björntråd blir bra, men kolla så att trådspänningen är bra när Du använder grov tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:25.