![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Väska till symaskin
Hej,
Undrar om det finns någon som har en internetadress till någon som säljer resväskor med hjul till symaskiner? Jag har en Designer I och en Bernina 440QE BSR. Jag har tappat bort adressen till någon i USA som hade rullande väskor till alla moderna märken Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Husqvarna har en väska på hjul samt en väska till broderenheten. Finns i tillbehörskatalogen och kan beställas av deras återförsäljare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Gå in på Janomes hemsida och ladda ner senaste Symagasinet i den kan du på sidan 37 hitta Tutto bags med hjul i många käcka färger, väldigt stabila och dessutom hopfällbara så dom tar liten plats när dom inte används. Finns i 3 olika storlekar. Blev väldigt sugen på en sån när jag såg dom på mässan i Sollentuna men kom inte till skott denna gång men det kommer ju en ny mässa i höst
![]() Agneta |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack, för tipsen.
Janome och Symagasinet ger ingen fingervisning on man kan köpa väskan i Sverige. I USA finns den på http://www.healthyluggage.com/memaonwh.html för 155 dollar Vet någon om man kan köpa den i Sverige?? Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Den finns väl hos Janomes återförsäljare (symaskinsaffärerna.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Finns den inte kan de säkert ta in den.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Köp Berninas väskor
Hej!
Här kommer mitt förslag på vilka väskor du skall köpa: Bernina's Kontakta din närmaste återförsäljare, så tar han/hon hem väskorna till dig. Du kan givetvis bara köpa underdelen med hjul eller bara överdelen som är en "bärväska" Med vänliga hälsningar Bernina Nordic Kent Hansen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
De ser både snygga och gedigna ut. Passar de bara Berninas maskiner eller skulle tex min HQ D1 få plats? Bara av nyfikenhet - vad är cirkapriset på dessa väskor? Har tidigare sett annonser på fina symaskinsväskor, men aldrig pris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tack alla!
Det var ju väldigt många fina svar jag fick. Kanske väljer jag Berninas om min Designer I går ner i den för den är 46 cm lång och Berninan är 39 cm, då behöver jag inte tv oloka väskor. Vet någon om en sån väska kan gå som handbagage på flyget?? Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:18.