![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Syjunta i Norrköping/Linköping
finns det nån i norrköping ev linköping som är intresserad av att vara med i en syjunta?
gärna med liknande intressen...lack, korsetter...eller vad som helst egentligen! hör av er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag är intresserad. Flyttar hem till Norrköping om ungefär en vecka. Är dock intresserad av det mesta förutom lack och korsetter.. Lite svårtytt det där.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag bor i linköping så det vore kanske någonting. Jag syr väl inte heller korsetter... Däremot min syster om hon skulle vilja vara med
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det låter trevligt:)! Jag bor i Linköping.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tänkte just föreslå att jag kan quilta i lack och du sy patchworkkorsetter, så blir det lite crossover
![]() Bor i Linkeboda, och allvarligt det kunde ju vara trevligt. Fast när jag tänker på det, min trasdocka hade en korsett ett tag - sedan höll hon formen utan den, men korsettskyddaren har hon kvar ![]() http://www.sysidan.se/albums/viewpic...D=2570?ID=2570 Senast redigerad av Lingling den 2006-05-16 klockan 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
jag tänkte fixa folk nu o kolla intresse o sånt...kanske man kan starta det hela i höst.
vad har du för e-mail så hör jag av mig sen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
lack o korsetter var bara typ nåt jag sa...men stilen får gärna vara lite goth inspirerad...eller inte alls...man får ju mycket ideer av allt.
om du eller din syster är intresserade...skicka e-mail adress så hör jag av mig... börjar till hösten |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
e-mail?
hör av mig till hösten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag kommer antagligen flytta till Linköping framåt hösten, och jag skulle älska en hederlig syjunta, mest för sällskapet, och kanske inte så mycket för själva sömnaden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
kanske det...
kan ta din e-mail o höra av mig när det närmar sig i höst |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
har du e-mail så hör jag av mig till hösten!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:55.