![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Att sy keps?
Hejsan, jag tänkte bara höra, är det någon som vet hur det går till att sy en keps? Var det svårt? Tog det lång tid? Vart fick du tag på mönster?
Tacksam för om någon kunde svara på liknande eller på dessa frågor! Tack! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är inte svårt att sy en keps, det har mina fyror gjort i slöjden. Du behöver ett bra mönster och det tror jag att du hittar i sybutiken eller sök på google, kepsmönster. Detta fixar du.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det finns en bok som heter Hattglädje och hattrecept av Bibi Kant. Den är rätt gammal men du bör kunna hitta den på biblioteket där finns många mönster på kepsar och hattar med bra beskrivningar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tyvärr fanns ingen av de två ovannämnda böckerna på biblioteket, och ingen annan hatt/keps bock heller
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
http://www.andersj.se/
kolla där. klicka på gör det själv, mjuka friluftsprylar. Där finns 2 kepsar, en sommar o en vintervariant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Kanon annemarlen! =)))
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej Robin........
skulle vara kul å höra om du provat att sy någo keps av dessa mönster...? Hur gick det iså fall? /Anne-Marlen |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:01.