![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ärmen blir kaputt! Hjälp?
Jag håller på att ändra om en kavaj så att den sitter lite bättre på mig. Själva kavajen har prinsesskärning (om jag fattat det rätt så är det när det går två sömmar från ärmen ner över bysten/skuldran och fortsätter rakt ner), och ärmen är i två delar med en söm som går från armhålan och en söm som möter skuldersömmen bak och går ner över armbågen.
Nu har jag sytt in kavajen 5 cm i vardera sidsöm och sytt in 2,5 cm på varje ärmsöm. Men nu när jag fäst ärmen vid kavajen för att prova blir det jättekonstigt. Jag har _massor_ med rörelsevidd fram på axeln samtidigt som det stramar som tusan bak, även när jag bara rör armen framåt ett par centimeter. Vad ska jag göra? ![]() /Alex |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:45.