![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Längtar så efter att få sätta ut mina frösådda växter, särskilt nu när det känns så vårigt!! Men jag är fortfarande lite orolig över nattfrost.... Hur vet man egentligen när risken för nattfrost upphört? Jag har drivit upp och pysslat om de små plantorna så man är ju hemskt rädd om dem. Nån som har nåt bra att gå efter? Tack
Våriga hälsningar// Angelica |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Jag såg att du bor i stockholms området. Det kan nog bli frost under hela maj månad.Du bör nog vänta ett bra tag.Om du har krukor kan du bära in dom på altan under nätterna eller när dom varnar för frost..Om jorden är kall så rotar dom sig och växer dåligt. man säger tex när man sår böner tex brytböner skall jorden ha en temp av 8-10 grader det brukar vara så i början på juni.
Ann-Christin |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:38.