![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Symaskinsservice i Stockholm
Hej alla,
jag har en fin gammal Singermaskin som jag är väldigt glad i. Nu behöver den dock lämnas in på service för att bli sitt vanliga jag igen. ![]() Är det någon som har ett bra tips på serviceställen i Stockholm? Jag är bosatt på söder, men kan naturligtvis ta med mig min gamla kompis någon annanstans i stan. Tusen tack på förhand! Amanda |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nisseman i Högdalen är bra och billiga på symaskinsservice, de hämtar och lämnar också. Jag har lämnat alla mina maskiner där genom åren, både gamla och nya.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
så bra, högdalen blir ju perfekt! och de lagar alla maskiner? så det inte blir problem för att jag har en singer eller så..
![]() tack för hjälpen! /Amanda |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag tror jag haft alla märken åtminstone på de äldre maskinerna och lämnat där och aldrig varit missnöjd. Mina nya maskiner har jag inte behövt serva än (peppar, peppar) så där vet jag inte hur bra de är. Lycka till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:54.