![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag har varit mammaledig och sjukskriven totalt 2 år. Har haft en tuff väg tillbaka ur depressionen.
Efter att ha rannsakat mig själv och mitt liv så ska jag nu STARTA EGET! Det har jag nog egentligen alltid vetat, men det är först nu jag kunnat komma fram till det. I morgon börjar jag en "vägen tillbaka"-utb som övergår i praktik och sen smäller det! Affärsplanen är redan klar, ska bara fila lite mer på de ekonomiska kalkylerna. Jag skissar på butiksinredning som jag ska bygga själv samt målerier etc. Jippi! Skitskoj! Jag är helt övertygad om att jag funnit min rätta nisch som går att omsätta i verkligheten. En liten fråga bara till alla som syr/handarbetar: Vad saknar ni/kan bli bättre/önskar ni i Göteborg? Vad saknar ni som handlar via web? KRAM Linda |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:53.