![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
admin
|
Välkommen till Starta eget forumet
På begäran finns det här nu.
Vänlig hälsning Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kraaam
Så roligt.Nu ska jag bara fundera.Sen återkommer jag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Som nystartad företagare, är jag överväldigat att hitta denna blogg, jag är inte ensam med alla mina funderingar och frågor förhoppningsvis. För frågorna finns, lusten att arbeta, men också rädslan att misslyckas. Är det ett typisk kvinnligt beetende, denna ängslan fast att man vet att det kommer att gå bra och att alla nyfödda måste lära sig att gå innan spring i bena?
Funderingar som offta kommer upp är, min presentation och logga, är den för tjejig? Titta gärna och ge mig ett råd http://www.passion-of-sweden.com Hälsningar Charlotte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tycker din logga och presentation var super bra. Jag menar det är ju kristaller du håller på med då är det ju lite svårt att få det "grabbigt"
Dom säger ju satt diamanter är kvinnans bästa vän ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Var inne och tittade
Den är verkligen bra och proffsig.Men en liten synpunkt kanske.En mild bakgrundsfärg vore kanske inte så dumt.Önskar dig lycka till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
Tack för ditt svar, det glädjer mig. Alltid nervöst så här i början därav jag vänder mig till denna sidan för på sysidan.se finns det många kreativa människor med syn på färg och form. Hälsningar Charlotte ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Re: Var inne och tittade
Citat:
Jag tackar för att du var gullig och tog dig tid att titta och tack för ditt ärliga svar. Innan sidan blev publicerat lekte jag med olika färger, och vilken färg jag än hade som bakgrund så blev det så svårläst. Jag valde en behaglig ljusgrå färg till typsnittet för att det inte skulle sticka i ögonen, men jag ska laborera lite med pastell färgerna som gammal rosa o liknande. Tack än en gång Hälsningar Charlotte ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hej! Fin hemsida, men jag reagerade på att den enbart tycks rikta sig till de redan initierade. Om du vill kunna locka till dig nya kunder, som kanske inte har ägnat sig åt det här förut (jag förstod faktiskt inte ens riktigt vad det var, men så är jag inte nån "pyssel-människa" heller), så ska du nog fösöka ha nån trevlig beskrivning - gärna direkt på startsidan, den behöver ju bara bestå av några meningar.
Men det är förstås bara min åsikt. :-) Lycka till med ditt företag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
Citat:
Tack för ditt svar. Det är lätt att man blir hemmablind, och du har fullständigt rätt. Ska leka fram ide'n med några meningar beskriva hur det går till, kanske i form av bilder. Hälsningar Charlotte ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Hej!
Tack för välkomnandet. Det var roligt. Visste inte att det fanns. Det var en kompis som visade mig sidan. Hälsningar Marie-Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:23.