![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
AAhhh jag vill sy!
Ute är våren på väg och i min tyglåda ligger flera fina tilltänkta vårtyger. Synd bara att jag har en c-uppsats att skiva, en barnpjäs att sätta upp, litteraturseminarier att plugga till och så jobba lite också så klart. Jag kommer aldrig att få mina vårlinnen och byxor klara...
Ibland blir man arg på sig själv när man tar på sig lite väääl mycket saker att göra. Samtidigt är det så tråkigt att inte ha någonting att göra alls. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jo jag vet.. själv går jag bara på gymnasiet men har massa plugg och en och en halv timmes resväg till skolan och lika långt tillbaka som jag inte kan göra nånting på
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har just avslutat en kurs i Anatomi och hoppas på att kunna sy lite nu, men tyvärr ser schemat ut som att det får bli mest på helgerna...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Håller med.
Jag pluggar Psykologi och det tar en del tid tyvärr. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ibland får man ta sig tid...så gör jag iaf...fast då har jag ju bara mig själv att ta hand om så det fungerar ju =) brukar försöka ägna helgerna till att sy, har märkt att jag har en tendens att påbörja nya projekt hela tiden. Borde försöka satsa på att få dem färdiga =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Håller med er. Min symaskin har vilat i två veckor. Har precis börjat ett nytt jobb och måste gå hemifrån 6.05 på morgonen för att komma i tid till skolan börjar. Slår rekord i att sova på pendeltågen och är för trött för att göra något på kvällen. Borde sätta mig och plugga till 10 poängaren jag går på universitetet istället för att skriva här.
Prioriterar att göra klart en massa projekt i helgen och få digitalkameran att fungera. Dags att gå och lägga sig om jag ska sova 8 timmar i natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:09.