![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Billigt och bra tyg till kappa i Göteborg
Jag ska sy en kappa, ganska klassisk model.
Var ute häromdagen o letade tyg (nåt ylle liknade)men det visade sig bli väldigt dyrt. behöver ca 3 m och det hela slutar på över 1000 kr... så, nån som vet vart man kan hitta billigt och bra tyg i göteborg? /sus ps problemet är att jag behöver det ganska snabbt, så jag hinner inte beställa på nätet... ds |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
MG:s tyger hade tyg för 20 kr/m när jag var där förra helgen, jag köpte då ett tyg i ull mix... vet inte vad de har kvar längre men ta en titt där om du har vägarna förbi. /marie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Gårda Textil - fast det är ganska dyrt där! Men de har det mesta!!!
Myrins Tyger i Sävenäs eller på Övre Husargatan kan ha en del billigare tyger - vet däremot inte om de har ulltyger! På Fjällgatan finns en tygbutik där jag förr köpte en hel del - men som bytte ägare för nåt år sedan. Då var det prisvärt! Lycka till med ditt inköp! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Saxylle i Borås sägs ha rena ylletyger och ullblandningar till bra priser. Ligger inte sååå långt från Gbg.
/Ida |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Titta i Tygaffären på Lagerströmsplatsen. Ligger i närheten av Olskroken. Där finns massor med fina tyger till bra priser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tyvärr har hon det. Jag var där för några veckor sen, då höll hon på med att montera ner hyllorna...
Synd! Väldigt trevlig tjej. En ganska ny, och bra, affär är Textur, som ligger på Västra Hamngatan (bredvid Friskis). Vet inte om hon har nåt billigt ylletyg, dock. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Nån som vet var man kan hitta bra och billigt tyg i Stockholm?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Vad har Textur för tyger och tillbehör?
Låter bra med en tygaffär till. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:20.