![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Flytta jeansknappar
Tjena alla!
Jag är lite av en färsking här och har trampat in på en ny stig som jag inte trodde att jag skulle hamna på.. Aja hursomhelst. Jag fått ett par schyssta jeans som jag skulle vilja använda, kruxet är bara att midjan är lite för stor, de glider ner för mycket och skärp är inget strålande idé heller eftersom midjan då kommer att vecka sig lite här och där. Det är kinchback på brallorna men det håller bara ytterst lite.. Jag funderade på om det finns något sätt att fästa på en ny övre knapp en bit till höger om originalknappen och på så sätt få in midjan lite. Kommer döljas ganska bra.. Hur gör man, om möjligt alls, för att fästa en ny jeansknapp på midjan? Finns det verktyg för sådant, i så fall var kan man få tag i ett? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:14.