![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
råkade göra reklam/sälja plagg via galleri??!
Hej!
Jag lade upp en bild på ett plagg i mitt galleri, tänkte inte på att man inte fick sälja över sysidan så jag gjorde lite reklam kan man säga. Nu vet jag inte hur jag ändrar det eller liknande. Måste jag ta bort min bild eller kan den vara kvar som den är? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du kan redigera texten, gå in på dina album (där du kan lägga till eller ta bort album) Så klickar du på det album du lagt bilden i och den bilden du vill ändra, finns en knapp som heter redigera, där kan du ändra texten utan att behöva ta bort bilden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tycker jag har sett ganska ofta att folk skriver att saker är till salu å hur mkt de vill ha för grejerna. är inte det mot reglerna?
Vet inte vad Liza skrev men jag har sett det flera ggr att folk gör så. Lova |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hittade inget specifikt om det i reglerna...men ska man annonsera ska man väl eg. göra det i annonserna...för att vara på den säkra sidan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
"Kommersiella budskap är inte tillåtna Det är inte tillåtet med reklam eller värvningar i forum, bilder eller kritikkommentarer (eller på andra platser) utan att först ha fått redaktionen uttryckliga godkännande för detta." Tydligare än så kan det väl inte bli...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Sant. jag läste inte tillräckligt noga...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Att annonsera bland är annonserna är väl ok så länge det är några få grejer. Men om man börjar sälja hela kollektioner så blir väl syftet lite fel.
Jag vet att Christer och Ulrika (moderatorerna) vid något tillfälle skrivit att man ska kontakta dem om man vill sälja mer än som privatperson. Lova: Det har hänt flera gånger och det är inte tillåtet. Om man inte känner för att säga till själv direkt (många gånger sker det för att personen i fråga inte förstått reglerna eller inte sett att det finns sådana regler) så kan man mejla till Christer eller Ulrika så kontaktar de personen i fråga. Senast redigerad av Alvan den 2006-02-21 klockan 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:49.