![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Billigt garn
Hejsan.
Jag ska sticka en tröja med mönster från Garntjänst och behöver garnet Juvel. Vet någon var jag kan hitta det billigare än hos Garntjänst. Mönstret är 5697 Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kanske Vartofta garn
Ibland är dom lite billigare.Vet inget om just det garnet men du kan också gå in på tradera och söka på garn.Ibland kan man ha tur.Lycka till!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hejsan och tack för hjälpen.
Tyvärr verkar det inte finnas någon garnsort av den typ jag behöver (Ull, 22 m på stickor 3,5 och 4) Vad kan jag använda istället tro? Jag får nog köpa Juvel-garnet ändå, trots priset. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kollade på garntjänst
Tittade på garntjänst sida och såg att du kan använda deras Kilafors ullgarn.Just nu är det extrapris 24 kr 50 gr.Det finns ganska många fina färger att välja på.Men min erfarenhet är att sticka är en dyr hobby, garn är inte billigt.Men jag får nästan abstinens om garnet är slut
![]() Marie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Billigt garn
Jag har garn på min hemsida med den stickfastheten i ull, har inte alla färger men jag får nya garner nästa vecka ,har fått tag på garner från england till jättebra priser, kolla den får du se om det kan passa, www.syochsytt.se
/ Siv |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:29.