![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Trikå-, jersey- och plyschtyger
Hej!
Jag undrar om någon kan tipsa mig om var jag kan köpa trikå/jersey- och plyshtyger på nätet? Det är tänkt till baby och barnkläder. Hälsningar en blivande mormor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Stoff och stil
har väl vad jag vet. Furulunds tyger kanske oxå?
Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har kollat både Stoff och Stils och Furulund katalog och online efter barntrikå men jag hittade inte mycket att välja på.
http://www.slojd.nu/lankar.php lång ner på tyg finns några affärer Fick tips på att man kunde skicka efter tygprover från eslöjd men har inte hittat dem på nätet än. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Kolla under länkar/tyger på denna sida så hittar du adressen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
och www.barnkammarenottilia.se hade ljuvliga i både plych o trikå nu bland vårtygerna. Du får nog be om prover, vet inte om hon lagt ut dom än, och färgerna på hemsidan är inget vidare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Adressen till e-slöjd funkar inte längre, domänen har "expired". Kollade på Ottilia, är alla tyger sååå dyra??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Konstigt
Jag kunde gå in på länken via sysidan. Det stod "ny adress".
Ps: Om du har möjlighet att besöka Syfestivalen i Sollentuna 3-5 mars så finns de nog där. Helt fantastiska trikåtyger till både "stuvpris" och vanligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jo där kunde jag gå in upptäckte jag nu. Men det är inte mycket till hemsida än i alla fall.
Jag hade inte tänkt åka till syfestivalen, är lat i år, har 4 tim resa dit och 4 hem igen. Men det verkar hopa sig mer och mer som jag skulle vilja titta på där så jag får se hur det blir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tack för alla svar!
Det är sååå irriterande att jag inte har planerat att åka till syfestivalen! Det bästa är ju att få se och känna på tygerna. När jag var dit i november visste jag inte att jag skulle behöva lite "bebistyger"!Ska iaf beställa tygprover från e-slöjd. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:47.