![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Lågpris symaskiner
Jag ska köpa en egen symaskin efter att i alla år ha sytt på min mammas. Den är riktigt bra men det skulle vara roligt att ha en egen. Det enda problemet är att jag inte har så mycket pengar. Om det verkligen är en bra maskin kan jag lägga ut 2000:-... Men skulle helldre hitta en för ca 1000-1500:-. Men fortfarande vill jag att det ska vara bra kvalitet och inte gå sönder dagen efter... Jag undrar om det är någon som har en lågpris symaskin som kan rekomendera om den är bra eller om det är nåt jag inte skall köpa.
Jag är tacksam för alla svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du kollat bland rekomendationerna och anonserna här på sidan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag skulle nog köpa en bra gedigen begagnad symaskin före ny superbillig.Idag sålde jag min gamla till en som blev överlycklig den var helt felfri och välskött.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Man vet inte alltid om den är bra... Det kan hända att maskinen är trasig, bara att försäljaren döljer det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Köper man begagnat hos en symaskinsbutik, ska maskinerna vara genomgångna och felfria.
så är det åtminstone hos Husqvarna butiken här i Österund Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Symaskinsbutiker brukar sälja ut demomaskiner med jämna mellanrum kanske det kan vara något för dig? Mycket beror på vilka funktioner du kräver att din symaskin ska ha sömmar osv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:16.