![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tygbutiker inom EU
Har du handlat från någon bra tygbutik på nätet inom EU?
Förutom Sverige då. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Italien?
Tyskland? Etc? Ni som talar språken kanske har snappat upp bra tygshopping på internet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja, jag har beställt tyger från Finland. Har beställt mm. tyger till dotterns vinterkläder. Kanske ni vet märket Reima? De gör vattentäta kläder. Köpte deras tyger och sydde allväders kläder till min dotter. Jag är jätte nöjt och det blev billigt. Jag hjälper gärna med språket om någon vill beställa
![]() http://www.kangastukku.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag beställer från www.whitelodgefabric.com och www.nevtex.co.uk till scenkläder. www.online-fabrics.co.uk beställer vänner ifrån och de kan rekommendera stället. Alla länkarna är till företag i Storbritannien. Snabb leverans på 3-5 dagar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Har de bara de färgerna på reimatec som finns där eller har det funnits fler,
det står något om reima även om man går in på 2L - vad står det? Vilken bra sida! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vilka bra länkar!
Önskar jag fattade mer finska (förstår inte ett skvatt) för på den sidan skulle jag kunna tänka mig handla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Måste passa på att fråga om översättning. Finns det något tyg som är galontyg och finns det tejp för att tejpa sömmar. Tror jag hittade tejp men jag vet ju inte riktigt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Kul att snacket är igång!
Tack för tipsen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:55.