![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Letar efter provdockor som man kan ställa in storleken på och använde sig utav när man syr. Alltså inte sådana som finnes i skyltfönster och sånt, jag vet inte vad dom egentligen heter men jag hoppas att någon anna kan hjälpa mig med tips på var man kan få tag i sådana??
Tacksam för svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Den mest kända (antar jag) modellen heter Diana. Den brukar annonseras ut på blocket.se med jämna mellanrum. Kostar mellan 500 o 1000 kr Mvh Helene |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack!
Det ska jag kolla upp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vad ska du ha för storlek på provdockan?
Mvh Oddny |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
jadu..
det är väl medium som är mest intressant
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Har du en att sälja eller?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ja,men den är ganska stor. Tror att den är ca stl 48-52.
Mvh Oddny |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Ah, jag vill ha en liten..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Om dockan fortfarande är till salu så är jag intresserad, alltså den i 48-52.
Hur mycket säljer du den för?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hejsan.
Är ny här och tänkte jag skulle hoppa på den här tråden innan jag skriver en egen. Jag letar efter en provdocka i barnstorlek. Helst med ben. Om nån vet var jag kan få tag på detta vore jag tacksam. Har sökt på nätet men hittar ingen tillverkare och på blocket o liknande finns bara stora. Det ska vara en inställningsbar alltså. kanske i storlek 7-14 år om det finns...iallafall runt 10 år. Alltså typ "Diana" fast i barnstorlek. Kram. Senast redigerad av elva den 2006-01-21 klockan 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:02.