![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vriden rät maska?
Har fått dille på hundkläder att sticka och inatt vid midnatt då jag började på ett nytt projekt-flätstickad hundtröja-så hade jag glömt det enklaste-vriden rät maska...Någon som kan förklara?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Menar Du att göra flätmönster?
Sätt maskorna på en "flätsticka" (en extra sticka) sticka de andra maskorna och sätt tillbaks, de på extrastickan, och sticka dem. Eller ska det vara en vriden rät maska? Sticka den räta maskan från den bakre maskbågen. Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för svaret,det var det sistnämda att sticka den räta maskan från den bakre maskbågen-när man är trött som inatt men ändå ville börja på nytt projekt-det var nästan för enkelt!Tur att ni finns!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag vet hur det är,
![]() Som för mig igår, jag skulle göra en ficköppning, och det vart inte riktigt som jag ville,,,, jag hade sytt lite "för mycket"!!!!! Hoppas att det blir bra det Du stickar Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:56.