![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag har fått i uppdrag att göra ett täcke till en hund! En liten Vinthund. Jag har precis haft vovven här "för mått-tagning", Ritat lite grovt på ett papper.
Så nu återstår att göra nåt av det här. Färdiga täcken är för stora för den här lilla vovven. Tror Ni att jag lyckas med det här? Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du klarar det!
Självklart kommer du att fixa utmaningen. Sy ett prov först kanske. Då går det att göra ev. justeringar. Det är alltid kul med utmaningar, man sätts på prov på många olika områden. När man sedan är färdig, så växer man och tycker att det var "a pice of cake".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack!
Jo det kommer jag att göra, brukar fixa det mesta, från balklänningar till båtkapell! (gjode ett för 2 veckor sedan) Jo, min tanke är att göra ett prov först, och göra justeringar, den här vovven ska ha den lite ner på benen också. Oj, vilken liten tunn frusen vovve, det är. Det är ju inte mycket till hund en sån ras. Ja, varje gång jag lyckats med något, brukar jag säga så här för mig själv:Vad Du är duktig Aina!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:30.