![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() hej, jag undrar om ni vet något bra ställe där man kan skicka efter nålar till brother stickamskiner eller om det finns någon affär som säljer tillbehör någonstans runt göteborg, borås eller halland?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om du går in på www.olax.com så tror jag att de kan hjälpa dig. De har tidigare sålt brothers maskiner. Där står det också var det finns olika återförsäljare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Olax säljer bara Silver Reed. Och har gjort sålänge jag känt till dem (sådär en 15 år). I värsta fall får du skaffa en begagnad maskin och ha som reservdelsmaskin. De återförsäljare som finns på Olax sida säljer också bara Silver Reed. Men bland dem kan det finnas någon som tidigare sålt brother. Någon i skåne har jag för mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har hittat nålar till min brothermaskin på denna adress http://www.akeb.no/] Det finns även i USA men det är ju närmare till Norge
Senast redigerad av Biggan den 2005-12-27 klockan 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
nålar
Jag vill gärna hjälpa dig ang nålar till brothers stickmaskin. Om du tar kontakt med Birgits Stickbod som ligger iLilla Edet så kan hon hjälpa dig. Tel. 0520-660622, hon säljer även garner. Hälsningar Judy
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:58.