![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
vadvar det som hände hjälp!!
jag ska försöka skriva så tydligt jag kan!
sydde på overlocken har en brother 1034d. rådade få en knasighet i min ena hand o det blev ett tjockt veck på tyget så foten fastnade, såklart gick alla trådar veck. Trädde om maskinen ( har trätt den många gånger) den bygger dock ingen trådkedja nu! jag har rensat hela maskinen, jag har trätt om 6 gånger från början lyft tom på spolarna, bytt nålar. genomlidit dvd bara för att jag tvivlade på min egen trädning. den verkar flyta friktions fritt men den bygger ingen kedja alls! jag hoppas mitt nöd rop går att förstå. Bila du som är overlock expert eller nån annan av er vänliga själar hjälp mej, om jag kastar ut den genom fönstret kommer den träffa nya bilen o då förlåter gubben mej aldrig, men det är nära nu!! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:42.