![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Råd/tips om Pro Knits
Vill köpa Pro Knits med utbytbara spetsar. Har ni någon erfarenhet av dem? Vilken sort (metall, akryl m.m) gillar ni? Set eller inte? Väntar med tacksamhet era svar få jag är då velig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag använder de här och älskar dem.
Jag använder numera inte jumperstickor alls, utan har bytt ut hela arsenalen av stickor mot ett set med alla lösa stickor och flera längder "snöre". Det här träet är bättre än bambu och andra trästickor, för att det är hårdare. 2 ![]() Alla stickorna har nån gång lossnat från sina fästen, men efter att jag limmat dem med snabblim har de inte lossat igen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Köpte för något år sedan knit pro set i akryl.
Fördel - att alltid ha rätt storlek hemma, och att det finns en extra lång kabel som gör att stickan kan bli 120 cm. Nackdelar - flera av mina stickor har brutits, jag har dock fått de ersatta direkt av försäljaren. De tappar i färg ganska snabbt, och storleken som står på stickan försvinner efter ett tag. Och när jag skulle komplettera med en kort kabel för att få 40cm stickor sa de att själva stickan var för lång för det. Mitt råd är att välja den melerade sorten i stället, vet inte om det är bambu. Och sedan komplettera genom att köpa billiga bambustickor 40 cm på Tradera i alla tjocklekar an behöver. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:34.