![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kokosknappar
Jag letar efter knappar och ser att det finns sådana som är gjorda av kokos (och har hittat en sådan som passar utseendemässigt). Men ingenstans hittar jag något om hur man ska hantera dem. Går de att tvätta? Är de ömtåliga på något sätt? Eller går de att använda som 'vanliga' knappar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Menar du det bruna skalet så är det som hårt trä och tål en hel del.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag ser dem bara på bild utan någon närmare beskrivning. Jag har tittat på ett par speciella, men sen har jag tittat runt på olika ställen som har liknande knappar och ingen (som jag hittat) har information om hur de ska hanteras.
De är inte bruna utan ljusa, ibland färgade i diverse färger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
I alla fall dom naturella går bra att tvätta. Men jag vet inte hur det är med färgade.
Det kan vara en idé att kolla om dom färgar av sig (även dom naturella) om det ska sitta på något ljust, däremot, det har jag ingen koll på. Men för knappens skull funkar vanlig maskintvätt. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:08.