![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vita långa handskar till bal
Hej!
Ska på 1880-talsbal till vinter om allt klaffar. Jag tänkte att man kunde vara korrekt och ha handskar. Men vart kan man hitta vita långa handskar (långa som når upp och täcker armbågen) som inte är ful stretchsyntetvantar. Vit skinn är ju finast. Har tyvärr inte nätta händer, förresten. Normalstora(vad är det?! ![]() ![]() ![]() ![]() Så jag efterlyser nån butik i Göteborg där man kan gå och prova innan man köper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du kanske kan hitta handskar på någon butik för fest- och brudklänningar?
Lycka till! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Frågan är ju om det är syntetvantar eller skinnhandskar? (jag har lärt mig att handskar heter det bara om det är skinn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack, jag frågar dem om jag kan returnera.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hittade ett par siter....du kan ju alltid ringa de om storlekar innan du beställer.
http://www.diadema.se/handskar-festh...r-c-31_33.html Här finns på Buttericks...kanske har de i butiken i Göteborg: http://www.buttericks.se/product.htm...=124&Pagenum=1 Det finns flera varianter på Tradera också. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Rae, tack för att du tagit dig besvär med att leta.
![]() Men tyvärr är dessa här syntetvantar och inte någonting jag vill ha. Jag har kontaktat Lavendela och de ska mäta åt mig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:57.