![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Tips på tygbutiker med stort utbud i Södermandland
Hej!
Behöver lite typs på bra butiker med tyg i Södermanland. Desto närmare Eskilstuna desto bättre. För när tygvaruhuset la ner här har det blivit svårt hitta klädtyger och hittar inte det jag vill ha på webbutikerna. Stockholm är lite långt åka bara för lite tyg. Eller om nån har tips på vitt,svart och ett bra grått tyg som passar till volangkjol och klänning(så får inte va för genomskinligt) så skulle det funka med. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Furulunds i Västerås brukade jag åka till när jag bodde i Eskilstuna
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Du tycker det är för långt att åka till Sthlm, men har du bil så borde du satsa på att åka till Kungens Kurva. Där finns "Stoff o Stils" stora butik och du lär hitta det du ska ha plus lite till. Motorväg hela vägen och på "rätt " sida om stan. Lycka till! //BiZen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:57.