![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
bilder i mappar
Hej! Jag undrar om det finns möjlighet att ni kan lägga in bilderna som uppkommer i mappar. JAg är medveten om att man kan göra det själv. Men som när man kollar på "nya bilder" så får man upp allt mellan virkade tomtar till grytlappar. För mig som helt är intreserad av sömnad vad gäller kläder och aaccesoarer så kunde ni kanske kunnna ha nya bilder för kläder, dekoration, etc. istället för att man måste plöja igenom 30 bilder med virkade blommaor. bara ett tips, ananrs jättebra sida. Men tänk på detta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
admin
|
Det är ett bra tips.
Det går redan nu att "skräddarsy" egna sökningar, och lägga dem som ett bokmärke i sin webbläsare - men det är inte helt intuituvt hur man skall ställa in mm, så vi skulle kunna publicera några olika sådana exempel - tex en per kategori: Här är tex en som listar de senast inlagda klädbilderna inom 30 dagar: http://www.sysidan.se/albums/listpic...s=&_limit=&ID= Tryck på "Förändra sökning" på den sidan så ser nu hur den är inställd. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:12.