![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Heeej nu är det så att jag skulle behöva lite hjälp av någon som kan. Jag stickar en tröja för en 4:åring och håller på med bakstycket. Jag har precis avmaskat lite för ärmhålorna så nu står det såhär: När arb mäter 30 cm avm de 2 mittersta m för sprundet och var sida stickas för sig. Sticka rakt tills arb mäter 41 cm. Avm då för nacken vartannat v 10-3 m. Vid 43 cm avm rakt för axel. Jag är tacksam för all hjälp som kan hjälpa.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
för att förstå så läser du frågan igen. du avmaskar precis som det står. lycka till! hpll hårt i hatten, nu blire stickning
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Tack strumpstickan men jag tycker att det är lite svårt så innan jag kan hålla i hatten måste jag få lite mer hjälp av någon.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
ouppfostrade barn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jag har hjälp henne på tele så det är light alla snälla människor! hon uppskattar er hjälp.
// strumpstickarn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Där Du maskar av för sprundet, så stickar Du var sida för sig.
Eller så tar Du 1 nystan till och stickar bägge samtidigt För nacken avmaskar Du precis som det står, 10 m ena varvet sticka 1 varv och sedan maskar Du av 3 m. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() tack så mycket
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:12.