![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Köpte häftigt tyg...
men nu funderar jag VAD jag ska sy av det!
Just nu är jag fet... ganska stor, tar stl. 50 men klänning är ett jag tänker på, utan att ta tyget sönder på mitten utan bara göra längder... samtidigt som tyget ändå har linjer på tvären också ![]() så vad tycker ni? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mitt öga tycker att tyget borde ge ett slankare intryck om man låter de röda linjerna gå vertikalt och de blå horisontellt.
Men sen beror väl den ledd du bör klippa på lite på vad det är för typ av tyg också... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Vet inte riktigt...
Citat:
På kanterna står: "scotchgard kaufmann screen printet vat colors" Det kanske inte alls är lämpligt till kläder... tra la la... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kanske sy en klänning med smock upptill?
![]() Jag brukar "vira" in mig i tyget och ställa mig framför spegeln, haha hur fånigt som helst men då får man ett hum om hur det kommer se ut ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jättebra kakmostret jag gör det också
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Härligt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Den ser ut att bli snygg som vaska ossa annars ^^ Med roda remmar tex.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
vad ska jag sy av detta? |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:09.