![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Lady Valet
Äntligen har min Lady Valet kommit hem! Det har tagit sin tid.Fick ringa några gånger och fråga var den var. Fick inget riktigt svar men jag förstod att den var restnoterad. Så den gick från England först den 23 mars (beställde den 6:e).
Sen har hon varit på promenad, först från Poole i England, sen Paris och till sist hit.Men den är jättefin, så nu ska här sys kläder framöver. Det slutliga priset blev £124.99 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du bild?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Lady Valet
Så här ser min provdocka ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Snygg! Är den stoppad så att man kan nåla i den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Lady Valet
Ja, dockan är stoppad så det går att nåla i den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Var beställde du den? Funderar på att byta ut "My Body Dubble"..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Lady Valet
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej. Går det att ställa in olika rygglängd på Lady Valet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Man kan så att säga flytta upp överkroppen men man får mäta sig till rätt mått, det finns ingen graderad ratt att snurra på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Så bra
Är lite lockad av snygga Ladyn. Hade en "egen" docka tillverkad på 70-talet av pappersklisterremsor. Den var fantastisk men har tagit lite stryk genom åren och finns inte mer. Behöver oftast "lyfta" konfektionsplagg lite så förstår att jag behöver veta vad kortaste/minsta rygglängd är (och längsta/största kanske). /Inger |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Nu vet jag inte vilken storlek du behöver men så här står det på beskrivningen av dockan.
Size small...Adjustable back length nape to waist: 14.6" (37cm) to 16.5" (42cm) Size medium...Adjustable back length nape to waist: 15" (38cm) to 16.9" (43cm) Kopierar lite fint så slipper det bli nån miss med siffrorna. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Tack,tack precis de mått jag sökt men inte funnit på någon beskrivning där den säljs på nätet. Jag har rygglängd 16" så jag får titta noga på de andra måtten men tror nog att en small blir bra. Får bli en Lady Valet - det var väldigt kallt och långtråkigt att gå runt och vänta på att klisterremsorna skulle torka i solen.;-)
/Inger |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Kan tillägga att jag är mycket nöjd med min Lady.
![]() Lycka till med köpet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Hej igen och tack för alla uppgifter. Också gott att höra att du är nöjd med dockan. Bra att veta att de inte aviserat hennes ankomst så jag kan kolla lite extra om det går att få ett meddelande när hon är i antågande, ett sms t.ex. som är rätt vanligt idag.
Ser verkligen fram mot att få hem henne. /Inger |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Är sugen på att skaffa en jag med, satt igår i syrummet i trosor och BH och sydde ( vilken syn!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:59.