![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hjälp med knäppningslist
Hej! Jag är nybörjare på att sy barnkläder. Mitt projekt just nu är den randiga "Matisse" tröjan från den nyaste "Ottobre" tidningen för barn. Tröjan verkade enkel men nu när tyget är klippt, så verkar det svårt att förstå beskrivningen till modellen. Den har nämligen knappar på axelsömmar. Snyggt på bilden! Har någon sytt liknande? Jag behöver hjälp med en enklare beskrivning på hur man går till väga med knäppningslisterna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kom du vidare med detta? Jag såg ditt inlägg efter att jag klippt ut delarna till tröjan, så jag passade på att dokumentera vad jag gjorde. Håller med om att det var jättesvårt att förstå, men jag knäckte det till slut. Det kanske är fler som kliar sig i huvudet, så jag har lagt upp en beskrivning med bilder i min blogg:
http://spaceage-design.blogspot.com/...a-matisse.html |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:49.