![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
bra tygaffärer i Lissabon eller London
Hej!
Jag ska åka till Lissabon om några veckor och lite längre fram på våren ska jag åka till London. Har någon bra tips på bra affärer som säljer tyger, mönster och annat sömnadsrelaterat i dessa länder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har ingen aning om ifall den är bra, men jag skulle inte vilja missa Libertys butik om jag vore i London. Och Victoria and Albert museum som har massor med Morristyger. Men jag har inte varit där, det står bara på min önskelista!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Sätt dig på tunnelbanan (i London) och åk Hammersmith and City Line till Goldhawk Rd Tube Station. På Goldhawk Rd (höger när du kommer ut från tunnelbanan) finns flera tygbutiker som är väääldigt billiga.
VV Roleaux har ett fantatiskt utbud av band, fransar, fjädrar etc. Finns på Marylebone Lane, närmsta tunnelbana Bond St, sedan 5-10 min promenad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tyger i London
Leta i forumet på tygaffärer i London så hittar du en hel del affärer.
Jag har gjort det idag ska också till London snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:12.