![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej
Jag hade tänkt att börja sy kläder i små storlekar 17-21 först och främst och sen sälja det på min hemsida ..;Men det jag funderar över finns det något intresse att köpa kläder på internet eller handlar ni era kläder någon annanstans ni som måste ha små storlekar... konstigt formulerat men tacksam för svar.../cecilia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Liten fråga....vad är 17-21 för storlek? Har aldrig hört talats om det förut så därför är jag nyfiken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
Jag tror absolut det finns intresse för kläder i korta storlekar. Vad jag vet är det inte lätt att hitta. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Små storlekar... det ger en ganska "smal" målgrupp. Jag tror att du behöver ha din mesta försäljning på nätet för att nå tillräckligt många för att det ska bli lönsamt. Kan du sälja till kunder utomlands också så ökar ditt kundunderlag ordentligt.
...en oinsatt bedömning... men jag tror den är rikig. Senast redigerad av dreamcatcher den 2011-02-17 klockan 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:56.