![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej
Jag är ny här så jag hoppas jag skriver i rätt forum. Jag skall sy ett hundtäcke men har svårt att hitta bra tyg till det. Vill ha tyg i ljusblått i två nyanser som är vindtätt och inte så dyrt. Ska man ha polyester eller nylon? Gärna så man kan beställa på nätet. Bor uppe i Luleå och här finns inte så mycket i tygväg. Finns det någon snäll själ som kan hjälpa mig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag använder bävernylon och fodrar med en bit av en fleecefilt. Vattenavstötande också. Månntro om inte Olssons tyger har nåt?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
Men olssons tyger hade nog inte bävernylon när jag var sisst och definitivt inte i nå spännande färger. Så det är vel det som är det stora dillemmat, var jag skall få tag på rätt färg =) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hejsan!
Tänkte bara tipsa om att det finns mycket tyger till bra priser på Tradera.com. ![]() ![]() ![]() Mvh / SandraKiui |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
stoff och stil har ju bävernylon i en massa fina färger. Jag brukar passa på att köpa mitt när jag är nere i stockholm på tygaffären i sumpan :P dom har det i en massa massa fina färger.
Annars funkar ju dyntyg etc till båtar. Jag bor i Skellefteå och här finns olssons och dom har bävernylon i standardfärger. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:36.