![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Vad innebär justering av nålstöd???
Har idag fått tillbaka min Huskylock s21 från reparation och på protokollet står det "justering nålstöd". Någon som vet vad det innebär och vad som kan ha varit orsaken till att detta behövde göras? Problemen med maskinen kom som en blixt från en klar himmel - ena dagen fungerade allt bra och nästa inte, så jag är lite nyfiken. Vad är nålstödet? Är det hela stången som håller pressarfoten eller är det bara den lilla del som man fäster nålarna i?
Glad för svar från någon som känner till alla begrepp :-) Hälsningar från Anette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag gissar att det är dör man sätter i nålen, men det är bara en gissning. Jag skulle föreslå att du gör med service-stället och ber dem förklara. Kom sedan gärna tillbaka hit och berätta för oss så vi lär oss också!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:56.