![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Ska till att köpa köpa symaskin men det är ju som bekant en hel djungel! Nu behöver jag DIN hjälp!!!
UPPDRAG Du får 8000:- att köpa en vanlig symaskin och en overlock för. Du får gärna handla här eller på annan valfri sida. Maskinerna ska användas till att sy "enklare" saker så som barnkläder/kuddar/gardiner/lappa/laga och liknande saker. Hur tänker du och VILKA maskiner väljer DU? Kommer bli mer än tacksam till DIG som orkar hjälpa mig!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
http://www.brothershopen.se/Paketerb...ermaskiner.htm Den här typen av erbjudanden har jag sett lite varstans på nätet. Det går ju säkert att få lite bättre priser även i affären när man köper både symaskin och overlock på en gång.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hade köpt paketet i länken ovan men beställt från sewingmachines direct istället. Extra pressarfot, väska och skräpkorg till overlocken,"sybord" och väska till symaskinen plus tråd i mängder samt div annat är trevligt att få.
![]() Har själv precis de maskinerna och bägge funkar superbra. Overlocken är jätte enkel att använda, inga problem varken att trä eller att byta sömmar. Symaskinen har än sålänge funkat perfekt och syr utan problem i allt jag stoppar i den. Den har jag haft i två år, overlocken, drygt ett. Helt oväsentligt egentligen men dom är snyggt gjorda, fin design, passar bra ihop och det ser snyggt ut i syhörnan. ![]() Lycka till med köpet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för era råd!! Har letat alla info jag har kunnat komma över ang Brothers maskiner och det verkar ju som om det kan vara ett bra köp?! Är så sugen nu så jag håller på att smälla av!!
Någon annan med råd så släng gärna in dem! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har köpte en brother 3034D overlookmaskin från Sewing machin direkt. Lätt att trä och kul att sy på.
Den kostade med frakt 3000 kr, jag fick tråd, saxar en extra pressarfot, skräpkorg m.m. Den kom på mindre än en vecka. Beställde din en sen fredagseftermiddag och fick den på onsdag. Den rekommenderar jag att du köper. Sedan har du 5000 kr kvar att köpa en maskin. Köper du en brother så får du mycket maskin för pengarna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tjoho!!!
Nu har jag beställt!! Oj vad jag längtar!! Det blev de två Brothermaskinerna ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag tror att du har gjort ett bra val. Hoppas att du kommer att trivas ihop med dina nya kompisar och att ni kommer att bli bästa vänner och hitta på mycket kul tillsammans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Lycka till! Hoppas du blir nöjd med ditt val
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:41.