![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Pingviner trikå från Stoff & Stil
Har sett några som har cerise och lila pingviner från Stoff & Stil. Är det en gammal färg eller är det bara en färg dom inte har på hemsidan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Den cerisa pingvinen har varit slut hur länge som helst. Hade jag vetat att den skulle ta slut så snabbt skulle jag ha köpt massa mer. Loving it!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Åååå....med andra ord är det en gammal färg. Trodde det var en nyhet då jag precis har sett de färgerna först nu. Ja ja...kan inte få allt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja det är en gammal färg. Nu är även de blågrå pingvinerna slut
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
fast vette sjutton vad man ska tro om deras sida
söker man på pingvin där får man inte många träffar men jag var där för en vecka sedan och då hade dom en del tex Orange med Pingviner har jag inte sett innan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har varit i kontakt med dem tidigare, och de har inte hela sortimentet tillgängligt via webb el katalog. Vissa tyger kan man bara köpa på plats i butiken, tyvärr...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Synd man har så långt att åka dit....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Agneta kolla din mail
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Någon som har en bild på hur de ser ut i Aubergine?
Det lät nämligen väldigt spännande. Man brukar ju kunna ringa och beställa det som inte finns på webben/i katalog bara man vet om att det finns i affären :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:57.