![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej! jag har nyss fått tillbaka min symaskin ifrån en symaskinsreparatör och ska för första gången börja sy på min husqvarna 2000. Jag ställer in rattarna enligt handboken men jag tycker trådspänningen inte stämmer. Hur ska jag fixa detta?
Jag kan inte mycket om trådspänning på äldre maskiner. Har tidigare bara sytt på maskiner där det ställts in automatist. Eftersom det kom tillbaka ifrån en symaskinsreparatör i förrgår antar jag att den ska vara som den ska ![]() Om man syr me mörk undertråd och vit övertråd. Kommer då undetråden att synas som prickar i hålen? Är det bara när det blir som bubblor under eller över tyget trådspänningen är felande? ![]() tacksam för alla svar och tips jag kan få ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:42.