![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Behöver tips på distanskurs
Hej
Som småbarnsmamma har man inte alltid tid att vara borta på kvällar och helger så jag funderar på att gå en distanskurs i klädsömnad. Det är dock väldigt svårt att veta kvaliten på de man hittar på nätet så om någon har nått tips eller egen erfarenhet av detta vore jag tacksam. Även dåliga exempel så man kan undvika dessa. Tack på förhand |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Patternreview.com har distanskurser i olika ämnen med chatter etc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för tipset. vet du någon som har gått en sån kurs så man kan få ett omdöme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag vet att "Sigrid" som bloggar här:http://www.sigridsewingprojects.blogspot.com/
har gått i alla fall en De som ansvarar för kurserna är ofta sådana som skriver artiklar i Threads, men kurserna här ger möjlighet till kommunikation med läraren och övriga i "klassen" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Aha ja det låter bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
http://www.powersewing.com/
Detta tycker jag verkar intressant, Hon är ju välkänd på området och han är ganska gullig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
hehe verkar kul. gillade att han tog på sig kjolen :P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Kolla om folkhögskolorna har några distanskurser, de är ju gratis också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:01.