![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Bruksanvisning till Pfaff 332?
Hej!
Är det någon som har, eller vet var jag kan hitta en bruksanvisning till en Pfaff 332? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Rättelse: "Pfaff Automatic 332" ifall det skulle finnas en annan variant
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag får upp flera träffar när jag söker på Google "Pfaff Automatic 332"
Det ser ut som om fler sidor har manualer, antagligen på engelska men det kanske är bättre än ingen alls. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, jag har också googlat men det enda jag hittar för nedladdning är en liten bricka som säger hur man ska ställa in rattarna för olika brodyrmönster tyvärr =/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har 332 också. 332 är i princip samma maskin som 230-260, det som skiljer sig är att 332 har friarm och är fritt stående/flyttbar till skillnad mot 230-260 som skall läggas i sybord/låda.
Men alltså så går det bra även om du bara hittar en manual för 230-260. Gå till yahoo grupper och joina gruppen oldpfaffpforum där finns det lite filer som man kan ladda hem och gruppen är bra att fråga till om man undrar ngt om äldre pfaffar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Oh, tack så hemskt mycket!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:39.