![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Var hittar jag spolar till Singer?
Hej!
Vet någon vart jag kan (helst via nätet)köpa undertrådspolar till min singer futura ce-250. Gärna i storpack, trött på att rulla på och av till alla småsömmar på dokkläderna ![]() Spolarna till min huskystar ser nästan likadana ut, skiljer nästan ingenting för blotta ögat,vågar jag använda dem? Vad kan hända??? Mvh Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja, du vågar nog pröva. Mät av dem först med ett skjutmått. Så att du vet
att måtten är exakta, även hålet i spolen. Sy sakta o lyssna om det låter ok. Om allt låter ok så är det ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack så mycket för hjälpen! Jag provade med spolarna till huskyn och det funkade hur bra som helst, har även mailat för att för säkerhetsskull kolla att standardspolen Företaget jag blev tipsad om hade passar den så jag kan beställa ett extra tiopack eller två.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Spolar kan man aldrig få för många av
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:37.