Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2010-06-18, 05:17   #1
lillabruden lillabruden är inte uppkopplad

Talking Våga skriva?

Nu har jag suttit och surfar runt här en stund och vill skriva lite men...vill känna på det lite först tror jag

För det första är det ju alltid svårt att veta vart man ska skriva....fritt forum borde ju vara bra till det mesta...?

Jo, jag är ny på detta forumet men kliar mig i skallen och undrar hur jag inte hittat hit alla tusen gånger jag letat efter ett svenskt syforum!!
Jag är 25år idag och mitt intresse exploderade runt 7-8års åldern. Har fortfarande kvar min allra första virkning...dem första 3-4raderna ser väldigt komiska ut sedan är resten nästan helt perfekta! Naturbegåvning hette det tydligen Min mormor (som tyvärr dog innan jag föddes) var en väldigt bra sömmerska och broderade och virkade för fullt så jag har alltid tyckt om att sy. Känns som att jag har något gemensamt med min mormor trots att vi aldrig möts...

Så nu är jag här och har väl presenterat mig något iallafall
Hoppas att få en massa bra läsning, tips och kanske berikas med fler vänner, vem vet?!

Ha det super!
//Jenny
lillabruden är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:23.