![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Nu har jag suttit och surfar runt här en stund och vill skriva lite men...vill känna på det lite först tror jag
![]() För det första är det ju alltid svårt att veta vart man ska skriva....fritt forum borde ju vara bra till det mesta...? Jo, jag är ny på detta forumet men kliar mig i skallen och undrar hur jag inte hittat hit alla tusen gånger jag letat efter ett svenskt syforum!! ![]() Jag är 25år idag och mitt intresse exploderade runt 7-8års åldern. Har fortfarande kvar min allra första virkning...dem första 3-4raderna ser väldigt komiska ut sedan är resten nästan helt perfekta! Naturbegåvning hette det tydligen ![]() Så nu är jag här och har väl presenterat mig något iallafall ![]() Hoppas att få en massa bra läsning, tips och kanske berikas med fler vänner, vem vet?! Ha det super! //Jenny |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:23.